Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

artFANZINE

Kurt Cobain-ről forgat dokumentumfilmet az HBO

2014. november 26. - A. Krisztián
20141104_kurtcobain.jpgAz HBO bejelentette, hogy 2015-ben műsorra tűz egy, a legendás zenészről, Kurt Cobain-ről készült dokumentumfilmet. Ez a maga nemében egyedülálló is lesz, ugyanis a Montage of Heck címet viselő film a Cobain család teljes támogatásával és hozzájárulásával készül. A Nirvana néhai frontemberének lánya, Francis Bean Cobain egyúttal, mint executive producer is kiveszi a részét a munkából, így eddig sosem látott anyagok is előkerülhetnek az archívumból. A rendezői posztot Brett Morgen tölti be, aki állítása szerint már 8 éve készül arra, hogy nekiláthasson a projektnek. "Mint ahogy a legtöbb ember, amikor elkezdtem, én is azt gondoltam, elég limitált mennyiségű friss anyag lesz, amit nyilvánosságra hozhatok. Mindenesetre, amikor beléptem Kurt archívumába, rátaláltam több, mint 200 órányi zenére, és különböző felvételre, óriási mennyiségű olajfestményre és szoborra, számtalan órányi soha nem látott házi videóra, és több, mint 4000 oldalnyi írásra. Ezek mind segítettek, hogy intim portrét festhessek egy művészről, aki ritkán fedte fel magát igazán a médiának" - nyilatkozta Morgen egy sajtóközleményben. A jelek szerint tehát a lehetőségekből kiindulva páratlan dokumentumfilmet láthatunk nem is olyan sokára, 2015-ben.

 

Forrás: Spin

A bejegyzés trackback címe:

https://artfanzine.blog.hu/api/trackback/id/tr736934559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása