Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

artFANZINE

Az Entertainment Weekly közzétette listáját az idei év legjobbjairól

2014. december 06. - A. Krisztián
20141026_birdman.jpgFurcsa a kapcsolatom a legjobbakról/legrosszabbakról szóló listákkal, én ugyanis kifejezetten utálok ilyeneket összeállítani, éppen ezért nem is igazán teszem. Ha viszont valaki veszi rá a fáradságot, hogy készítsen egyet, azt néha napján jól esik átnyálazni, előfordult már ugyanis, hogy jó tippekhez jutottam belőlük. Így van ez az EW ma közzétett listájával is, melyben röviden górcső alá veszik és rangsorolják, szerintük melyek voltak az idei legjobb és legrosszabb filmjei. Az élmezőnyből 10 alkotást kapunk, míg a gyengébben sikerültek csapatába 5 produkció fért be. Magáról a válogatásról véleményt most nem mondanék, hiszen én sem láttam még minden rajtuk szereplő mozit. Ugyanakkor épp ezért is jött kapóra a 2014-es év filmfanatikusoknak szánt "bakancslistája", mert így legalább egy kis inspirációt kapok, mit is érdemes mindenképp bepótolnom az idei esztendő terméséből. Nézzétek meg ti is, csak ide kell kattintanotok.

A bejegyzés trackback címe:

https://artfanzine.blog.hu/api/trackback/id/tr666962625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása